نمایندگی بیمه کارآفرین میرزایی

  • ۰
  • ۰

شرکت بیمه کارآفرین یکی از نخستین شرکت های بیمه خصوصی است که پس از انقلاب در چارچوب قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی و قانون تجارت در تاریخ 1384/12/27 به شماره ۲۰۰۸۴۵ به ثبت رسیده و با اخذ مجوز از بیمه مرکزی ایران فعالیت خود را در سطح کشور آغاز نموده است .

پروانه فعالیت بیمه کارآفرین

فلسفه تاسیس:


گروهی از کارآفرینان فرهیخته و صاحب نام صنعت بیمه و بانک با شرکت گروهی از کارآفرینان مهندسی صنایع ساختمان و معماران اقتصادی کشور دست به دست یکدیگر داده با هدف تغییر ریشه ای ساختار سنتی در حال سکون صنعت بیمه و استقرار توسعه پایدار و خلاق در این صنعت با استفاده از منطق تحول و روشهای نوین با به کارگیری ابزارهای فنی مدیریتی وسیستماتیک قابل بهره برداری از ساختار متحول بازار بین المللی بیمه ، بیمه کارآفرین را بنا نهادند.

موضوع فعالیت شرکت:


انجام عملیات بیمه ای مستقیم در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی .

سرمایه گذاری از محل سرمایه و ذخایر و اندوخته های فنی و قانونی در چارچوب ضوابط مصوب شورای عالی بیمه .

اهداف شرکت:


حاکمیت شرکتی

مشتری محوری و تکریم ارباب رجوع

بیمه گری با بکارگیری ابزارهای حرفه ای

خلاقیت و ابداع طرح های نو مطابق با نیاز های یک جامعه پیشرفته

آموزش مداوم کارکنان در کلیه سطوح

توان مالی شرکت :

بیمه کارآفرین با سرمایه ۱۲۰۰ میلیارد ریال،ذخابر فنی ۳۰۳۳ میلیارد ریال و اندوخته های قانونی،سرمایه ای و سایر اندوخته ها به مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال و در اختیار داشتن پوشش های مناسب اتکایی از توان مالی بالایی برخوردار و قادر است انواع ریسک های صنعتی و غیر صنعتی و همچنین صنایع عظیم نفت،گاز و پتروشیمی را با هر میزان سرمایه تحت پوشش قرار دهد.مجموعه دارایی های شرکت در پایان سال ۹۱ بالغ بر ۷۷۹۷ میلیارد ریال بوده است.

موضوع فعالیت شرکت :

توان فنی و تخصصی:


این شرکت با بهره گیری از مدیران و کارشناسان کارآمد و متخصص و مجرب که بین ۲۰ تا ۴۰ سال پیشینه فعالیت در سطوح بالای مدیریتی در صنعت بیمه کشور داشته و در برنامه ریزیهای کلان این صنعت مشارکت داشته اند ، آمادگی دارد کاملترین پوششهای بیمه ای و مناسب ترین شرایط و مطلوب ترین خدمات را در کلیه رشته های بیمه از جمله بیمه های باربری ( صادراتی ، وارداتی ، داخلی ) آتش سوزی ( صنعتی ، تجاری ، خدماتی و مسکونی ) اتومبیل ( بدنه ، شخص ثالث و سرنشین ) اشخاص ( عمر گروهی ، عمر و سرمایه گذاری ، حوادث و درمان ) ، مهندسی ، مسئولیت ، اعتباری و بیمه های نفت و انرژی ارائه نماید.

شرکت بیمه کارآفرین نخستین شرکت بیمه بخش خصوصی است که توانسته است پوششهای اتکایی خود را از معتبرترین بیمه گران جهان اخذ نماید و با تحصیل پوشش های اتکایی قادر است انواع ریسک های صنعتی و غیر صنعتی را با هر میزان سرمایه تحت پوشش قرار دهد.

پرسنل و کارشناسان:


با علم به این واقعیت که رسالت خطیر حساس و پر مسئولیتی را به عهده گرفته ایم از ابتدا سعی نمودیم در زمینه استخدام کارکنان ،بهترین های موجود را در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با این حرفه دعوت نماییم ،تحت آموزش قرار دهیم و بعد در کنار نخبگان صنعت که سرمایه معنوی این شرکت می باشند به کار گماریم.اینک به تدریج هدف ما به بار نشسته است .

در حال حاضر تعداد کارکنان به 880 نفر رسیده که از این تعداد 131 نفر در تهران و بقیه در شعب و واحدهای صدور شرکت در سراسر کشور در خدمت مشتریان گرامی میباشند.

شعب فعال :


بیمه کارآفرین علاوه بر واحدهای ستادی و شعبه مرکزی تهران در 59 مرکز استان و شهرستان دارای شعبه می باشد :

شعب شرکت در مراکز استانهای اردبیل - اصفهان - البرز - ایلام - آذربایجان شرقی - آذربایجان غربی - بوشهر - تهران (مرکز - شرق و غرب) - چهار محال و بختیاری - خراسان رضوی - خراسان شمالی- خراسان جنوبی - خوزستان - زنجان - سمنان - سیستان و بلوچستان - فارس - قزوین - قم - کردستان - کرمان - کرمانشاه - گرگان- گیلان - لرستان - مازندران - هرمزگان - همدان - یزد

و شهرستانهای ابهر - اردستان - ارسباران - اسفراین - آستارا - آمل - بابلسر - بروجرد - بندرانزلی - چالوس - خوی - دلیجان - ساوه - سبزوار - سقز - سیرجان - شاهرود - شاهین شهر - شهرضا - کاشان - گرمسار - گلپایگان - لاهیجان - ماکو - مراغه - مرند - مهاباد و نجف آباد فعالیت دارند.

تعداد نمایندگیها:


در حال حاضر تعداد نمایندگیهای حقیقی و حقوقی شرکت در تهران و شهرستانها ۱۸۴۷ می باشد که از این تعداد ۱۸۰ نمایندگی در تهران و ۱۰۲۰ نمایندگی در شهرستانها فعالیت دارند .

همچنین شرکت از خدمات کارگزاران بیمه در سراسر کشور برخوردار می باشد.

انجام عملیات بیمه ای مستقیم در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی .

سرمایه گذاری از محل سرمایه و ذخایر و اندوخته های فنی و قانونی در چارچوب ضوابط مصوب شورای عالی بیمه .

قبول ریسک بصورت اتکائی از شرکتهای بیمه داخلی

  • ۹۵/۰۱/۱۸
  • نمایندگی بیمه کارآفرین میرزایی

نظرات (۱)

  • ابراهیم احمدی
  • با سلام بیمه کار آفرین در ۲۷ اسفند ۱۳۸۱ تاسیس و در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرده که اشتباها ۱۳۸۴ اعلام نظر فرمودید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی